معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت؛ پس از بررسی و ارزیابی عملکرد معین‌های اقتصادی شهرستان در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی ۹ معین اقتصادی کارت زرد گرفتند.

۹ معین اقتصادی در مشهد کارت زرد گرفتند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد، شکوه میرشاهی در نشست معین‌های اقتصادی شهرستان که ظهر امروز با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد، اظهار کرد: مدل مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی الگویی است که استاندار سابق خراسان رضوی در استان با همت همه ارکان حاکمیت و فعالان اقتصادی آن را ایجاد کرد.

معاون فرماندار مشهد تصریح کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی به‌صورت داوطلبانه در طرح مثلث توسعه مشارکت دارند و به هیچ عنوان بخشنامه یا دستورالعمل دولتی در این ارتباط صادر نشده که فعالان اقتصادی را ملزم به مشارکت در این طرح کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص اصلی فعالیت معین‌ها مطالعه دقیق منطقه و انجام فعالیت‌هایی است که منجر به توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه هدف حوزه استحفاظی و ثبت آن در سامانه نهاد اقتصاد مقاومتی است که انتظار می‌رود معین‌های اقتصادی فعالیت خود در چارچوب موارد منطبق با این طرح بروزرسانی کنند.

میرشاهی بیان کرد: معین‌هایی که امکان برآورده کردن انتظارات ارکان ‌مثلث توسعه اقتصادی را نداشته باشند با سایر داوطلبان جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.