رئیس بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: باهمکاری معاونت‌های درمان و بهداشت، واکسیناسیون کودکان مبتلا به بیماری های خاص در بیمارستان اکبر انجام می‌شود.

واکسیناسیون کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در بیمارستان اکبر

به گزارش قدس آنلاین،  سید علی جعفری رئیس بیمارستان تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در جهت جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر دار و ویروسی در این مرکز، کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص واکسن آنفلوآنزا دریافت می‌کنند.
او افزود: برخی از کودکان بیمار دچار نقص سیستم ایمنی هستند، از همین رو ابتلای آن‌ها به بیماری‌های ویروسی خطرساز خواهد شد.
رئیس بیمارستان تخصصی کودکان اکبر ادامه داد: عفونت‌های ویروسی وقتی کشندگی پیدا می‌کند که همراه با بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مثل بیماری های ریوی، قلبی، متابولیک و نقص سیستم ایمنی باشد.

جعفری بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان اکبر یک بخش پشتیبان اورژانس و یک آی سی یو آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.
او با اشاره به اینکه اورژانس با ۱۷ تخت و بخش پشتیبان با ۱۲ تخت آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی و یا اختلالات حاد تنفسی است، تصریح کرد: علاوه بر این آموزش‌های لازم به پرسنل ارائه شده است تا در حین ارائه خدمت به بیماران، مراقب سلامتی خود نیز باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.