مدیرمسئول روزنامه جام‌جم با تأکید بر اهمیت والای جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: مهم‌ترین کارویژه این جشنواره بسط گفتمان رضوی است.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفتمان رضوی را بسط می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عرفاتی اظهار کرد: آستان مقدس امام رضا(ع) ظرفیت بزرگی در حوزه رسانه داشته است و دارد و باید از این ظرفیت آن‌طور که بایسته و شایسته است استفاده کند. از آنجا که همه مردم ایران با هر سلیقه و گرایشی یا هر دین و مذهبی به امام رضا(ع) ارادت دارند، برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بستر مناسبی برای جمع‌آوری آثار فعالان رسانه و هنرمندان در حوزه فرهنگ و آموزه‌های رضوی است.

وی ضمن تأکید به تداوم برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره باید مستمر باشد تا اهل رسانه و هنرمندان بتوانند هرسال در حوزه سیره و فرهنگ و آموزه‌های رضوی تولیدات فاخری داشته باشند و به این جشنواره ارسال کنند.

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم درباره نقش جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در انگیزش پدیدآورندگان آثار رضوی گفت: بستگی دارد آستان قدس رضوی که متولی برگزاری این جشنواره است چقدر بتواند به ایجاد انگیزه در پدیدآورندگان آثار در حوزه رضوی اقدام کند. به نظر بنده، ظرفیت‌هایی در آستان قدس وجود دارد که می‌تواند به عنوان جایزه برای برگزیدگان در نظر گرفته شود.

عرفاتی اظهار کرد: این جشنواره به موضوعاتی چون زائر و خدمت به زائر و وقف می‌پردازد و چنانچه موضوع زائر، حال و هوای زائر و شوق زیارت برجسته‌تر شود تأثیر و جذابیت کار رسانه‌ای و آثار جشنواره را هم بیشتر می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.