معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: سه هزار و ۶۳۵ کسب و کار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ۴۸۴ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

۳۶۰۰ کسب و کار آسیب دیده از کرونا در سبزوار تسهیلات دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حسین فیض آبادی افزود: پنج هزار و ۹۲۱پرونده کسب و کار آسیب دیده از کرونا در شهرستان سبزوار که هشت هزار و ۴۵۰نفر را شامل می شود در سامانه مربوطه به ثبت رسیده است.
وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای حفظ اشتغال پنج هزار و ۳۰۶ نفر پرداخت شده است.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: بیشتر این تسهیلات به وسیله بانک‌های ملی، صادرات و پاسارگاد و در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و فنی و حرفه‌ای پرداخت شده است.  
فیض‌آبادی افزود: رسته‌های شغلی توزیع غذاهای آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، بخش‌های تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، قنادی و بستنی و آبمیوه، باشگاه‌ها، آموزشگاه‌های هنری و واحدهای پرورش مرغ گوشتی در ردیف مشمولان دریافت تسهیلات متضرر از کرونا قرار دارند.
هم اکنون ۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۸۱ هزار و ۸۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۴۶ تن از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۲۹۹ تن رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.