۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 725746
نقش مؤثر روزنامه قدس و قدس آنلاین در توجه به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

مجموعه فرهنگی روزنامه قدس و به تبع آن رسانه‌های وابسته به آن مانند پایگاه خبری قدس‌آنلاین، از جمله نهادهای مهم و تاثیرگذارفرهنگی خراسان رضوی است که گستره فعالیت‌ خود را به تمام شهرهای کشور توسعه داده است. پایگاه خبری قدس‌آنلاین ۹ سال پیش بازوی مجازی موسسه فرهنگی قدس شد که این امر نشان از دغدغه‌مندی مدیران این مجموعه فرهنگی و اهمیت قائل شدن برای مخاطبان استانی و کشوری خود برای دستیابی راحت‌تر، آسانتر و رایگان مخاطب به مطالب تولیدی روزنامه قدس دارد؛ علاوه بر اینکه پایگاه خبری قدس‌آنلاین خود به طور مستقل نیز اقدام به تولید محتواهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌کند.
از طرفی مؤسسه فرهنگی قدس به عنوان ارگان اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری بالایی در رسانه مکتوب و مجازی برخوردار است و وظیفه سنگینی به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی بر دوش دارد که باید اذعان کرد، تاکنون توجه روزنامه قدس و بخش آنلاین آن، به مفاهیم متعالی جبهه فرهنگی واقعا قابل تحسین بوده و ضریب دادن موثر این رسانه، در جبهه فرهنگی یک کار قابل توجه است که به عهده گرفته است.
روزنامه قدس و به تبع آن قدس‌آنلاین، توانسته در نمایاندن و معرفی شاعران، نویسندگان و هنرمندان عصر انقلاب موفق عمل کند. همچنین پوشش مناسب همایشها و نشست‌های فرهنگی و فضاهایی از این دست از دیگر ویژگی‌های خوب این رسانه است که تاکنون به معرفی و نقد آثار پژوهشگران، نویسندگان، شاعران و هنرمندان پرداخته است. مجموع این اقدامات، حرکت‌های خوبی است که در قدس قابل رؤیت است و به همین دلیل به دست اندرکاران این نشریه تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.