شرکت سامسونگ اعلام کرده است که یک به روز رسانی مهم برای گلکسی فولد منتشر خواهد کرد.

به روز رسانی مهم‌ سامسونگ برای Galaxy Fold +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ اخیراً تأیید کرده است که به روزرسانی نرم افزاری جدیدی را ارائه می دهد تا ویژگی های مهم Galaxy Z Fold2 را به Galaxy Fold اصلی منتقل کند. Galaxy Z Fold2 بهترین بهره وری سامسونگ از یک گوشی هوشمند تاشو است و قابلیت‌های بهره وری بهبود یافته و طراحی کلی بهتری دارد.

اکنون این غول دنیای فناوری می خواهد حداقل از نظر نرم افزاری Galaxy Fold اصلی را با جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود ، Galaxy Z Fold2 مطابقت دهد، در این گزارش در مورد ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود Galaxy Fold در به روزرسانی بعدی دریافت کند سخن می‌گوییم:

در وهله اول ، ما جفت سازی برنامه ها را داریم ، این ویژگی به شما امکان می دهد تا حداکثر سه برنامه را همزمان در صفحه نمایش خود تقسیم و راه اندازی کنید. از Edge Panel که ترکیبی از چند پنجره و Edge Panel است برای تجربه بهتر کاربر می توانید به App Pair دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، طرح پنجره ای فعال اکنون می تواند به صورت افقی تنظیم شود و امکان انعطاف پذیری بیشتر را برای کسانی که اغلب کاربری چند وظیفه ای دارند ، فراهم می کند.



سپس ، سامسونگ فاش کرد که این به روزرسانی کاربران Galaxy Fold را قادر می سازد گوشی هوشمند را از طریق سامسونگ DeX خیلی سریع به تلویزیون با اتصال بی سیم متصل کنند. پس از اتصال دستگاه ها ، می توانید با استفاده از ویژگی‌هایی مانند بزرگنمایی صفحه و گزینه های مختلف اندازه قلم ، صفحه دوم را به دلخواه خود نیز شخصی سازی کنند که این ویژگی به شدت جذاب و کاربردی است.

ویژگی Rear Camera Selfie به این گوشی هوشمند نیز وارد می‌شود که با این ویژگی کاربردی کاربران می‌توانند علاوه بر دوربین سلفی با دوربین پشتی و اصلی دستگاه نیز از خود با کیفیت قابل توجه‌تری فیلم برداری کنند.

قابلیت جدید دیگر نیز Auto Framing نام دارد که به وسیله آن دستگاه می‌تواند افراد را تشخیص دهد و با بزرگ کردن یا کوچک نمایی فریم آن‌ها درون فیلم قرار دهد.



از دیگر ویژگی های جدیدی که از این هفته به Galaxy Fold وارد می شود می توان به کادربندی خودکار ، حالت Capture View ، Dual Preview و Rear Cam Selfie اشاره کرد. سرانجام ، به روزرسانی گزینه اشتراک گذاری مستقیم رمز Wi-Fi را به سایر دستگاه های مطمئن Galaxy در نزدیکی خود هستند اضافه خواهد شد و همچنین می‌توانید سرعت اتصالات نزدیک (بسیار سریع ، سریع ، عادی ، آهسته) را مشاهده کنید.

اگرچه سامسونگ در یک پست اعلام کرد که این به روزرسانی در ایالات متحده در حال اجرا است اما این شرکت کره‌ای به The Verge گفته است که تمام ویژگی‌های جدید در به روز رسانی این ماه در دسترس کاربران Galaxy Fold در سراسر جهان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.