گیلان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به شناسایی ۱۵ وقف جدید در گیلان گفت: همه‌ساله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی در بقعه فاطمه اخری خواهر امام رضا(ع) در رشت برگزار می‌شود و این مکان نیازمند توجه بیشتری است.

ضرورت توجه بیشتر به‌ بقعه خواهر امام رضا(ع) در رشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده  اظهار داشت: دشمن امروز با اهانت به پیامبراکرم(ص) اساس و بنیان دین ما را هدف قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امسال بیش از ۵ میلیارد تومان از محل موقوفات استان برای اجرای نیات واقفان در قالب کمک به مساجد، کمک به چند هیئت مذهبی و برنامه‌های مختلف هزینه شد تصریح کرد: راه‌اندازی حسینیه سیار در ایام محرم و صفر و "کاروان شادی" در ایام ولادت امام زمان(عج) جزو دیگر برنامه‌ها بوده است.

علیزاده با اشاره به بسیج امکانات در خط مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان، راه‌اندازی ۱۵ کارگاه ماسک در بحران کرونا و توزیع ماسک بین مردم و راه‌اندازی ایستگاه‌های "همه واقف باشیم" از دیگر اقدامات انجام شده است و امسال ۱۵ وقف جدید نیز داشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به ضرورت‌ توجه بیشتر به بقعه خواهر امام رضا(ع) در رشت خاطرنشان کرد: همه‌ساله برنامه‌های فرهنگی متعددی در این مکان مذهبی برگزار می‌شود و این بانوی اسلام صاحب کرامت هستند که بیانگر جایگاه والای این پاره تن امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) در شهر رشت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.