نماینده خلخال در مجلس خواستار حضور رئیس جمهور در مجلس برای دستیابی برای راه حل مشترک جهت حل مشکلات مردم شد.

نماینده خلخال: کمر مردم زیر بار گرانی‌ها شکسته شده

قدس آنلاین: سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 11 آبان ) قوه مقننه در اخطار قانون اساسی خود گفت: رئیس جمهور مطابق اصل 122 قانون اساسی در حوزه اختیارات و وظایف در برابر ملت، رهبر و مجلس مسئول است از این رو نمایندگان برای وی به عنوان منتخب مردم ارزش قائل هستند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید رفتار مجلس را براساس رفتار عقلاً ببیند نه اینکه به توئیت های فردی توجه کند، افزود:مجلس علاقمند به همکاری با دولت است زیرا قوه مقننه خواستار مفاهمه، گفت وگو و تفاهم با رئیس جمهور درباره حل مسائل معیشتی، بیکاری و اشتغال جوانان است.

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید مجلس را یار خود بداند نه بار خاطر، لذا مشکلات را باید با مجلس مطرح کند، ادامه داد: رئیس جمهور باید به افرادی که جز توئیت زدن کاری بلد نیستند تذکر جدی دهد.

نظری  با تأکید بر اینکه امروز مردم کمرشان زیر بار گرانی‌ها شکسته شده لذا قوای سه گانه باید دست به دست هم دهند تا این مسائل حل شود، اظهار داشت: مردم از دعواهای سیاسی، جناحی و گروهی خسته شده‌اند، مجلس علاقه‌مند است رئیس جمهور مشکلات را با نمایندگان مطرح کند لذا خواستار حضور هرچه سریع‌تر رئیس جمهور در مجلس هستیم تا با بررسی مشکلات به راهکارهای مشترک برای حل معضلات دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.