رئیس شورای شهر مشهدمقدس با اشاره به اینکه تعطیلی حمل‌ونقل بدون تعطیلی سایر بخش‌ها مشکلی را حل نمی‌کند خاطرنشان کرد: همچنین برای تعطیلی همه بخش‌ها هم ظرفیت حمایتی در کشور وجود ندارد.

وضعیت نامناسب شیوع کرونا در مشهد/تعطیلی حمل و نقل عمومی به تنهایی کارساز نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: تعداد بیماران کرونایی بستری خراسان رضوی به ۲۰۰۰ نفر نزدیک شده است و در مشهد در روزهای گذشته به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: اگر شرایط با همین منوال پیش رود، پیش‌بینی می‌شود که بستری‌های کرونا در خراسان رضوی به ۵۰۰۰ نفر برسد.

حیدری با اشاره به اینکه تعطیلی حمل‌ونقل بدون تعطیلی سایر بخش‌ها مشکلی را حل نمی‌کند خاطرنشان کرد: همچنین برای تعطیلی همه بخش‌ها هم ظرفیت حمایتی در کشور وجود ندارد.

وی بیان کرد: با یک شرایط پارادوکسی مواجه هستیم که جز همراهی مردم راهی نداریم.

احسان اصولی؛ رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد نیز گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده طرح دو فوریتی برای نامگذاری مکانی به نام پیامبر(ص) تهیه شده که امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر به رای گذاشته خواهد شد.

وی افزود: دلیل نام گذاری خیابان نوفل لو شاتو حضور حضرت امام خمینی(ره) در این منطقه بوده و این نام یادآور بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است بنابراین تغییر نمی‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.