یزد - معاون درمان وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی گفت : ۷۵ درصد تخت های آی . سی. یو استان درگیر بیماران کرونایی بوده و ما شاهد مدیریت خوب درمانگاه های سرپایی استان در کم کردن بار مراجعان به بیمارستان ها هستیم.

۷۵ درصد تخت های مراقبت های ویژه یزد درگیر بیماران کرونایی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یزد، قاسم جان بابایی در سفر خود به استان با حضور در جلسه  ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: میزان فوتی ها در اورژانس ها و بخش های بیمارستانی استان یزد نسبت به جمعیت پایین تر از میانگین کشوری است.

وی افزود: هم چنین متوسط اقامت بیماران کرونایی در بیمارستان های استان کمتر از متوسط کشوری بوده و شاهد سرعت بالای بهبود بیماران هستیم که نشان از مراقبت های خوب استان دارد.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: رفت و آمدهای خانوادگی بالای یزدی ها به نسبت دیگر مناطق کشور موجب شیوع بالای این بیماری در استان شده و با توجه به شرایط متفاوت استان های کشور در مواجهه با کرونا، خواستار تفویض کامل اختیار تصمیم گیری ها به  استانداران هستیم.

هم چنین دکتر جان بابایی در بازدید  از بخش‌های مختلف بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام میبد گفت : متاسفانه میبد جزء شهرستان هایی است که نسبت به جمعیت آلودگی بالایی دارد و هم اکنون بیش از یکصد نفر در این بیمارستان بستری هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.