۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 726485

یادداشت/

مکرون؛ خالق رفتارهای دوگانه

محسن نصرپور/ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی

اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی از اهدافی است که غرب همواره در پوشش برنامه‌های مختلف از جمله به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان، دنبال کرده و این بار نیز شاهدیم که این اقدام‌های فریبکارانه و مغرضانه در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن و به اصطلاح آزادی می‌داند، در قالب ترسیم کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص)، سر برآورده و موجب اندوه و تأسف مسلمانان، مسیحیان و همه موحدان و انسان‌های آزاده جهان شده است.

قدس آنلاین: اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی از اهدافی است که غرب همواره در پوشش برنامه‌های مختلف از جمله به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان، دنبال کرده و این بار نیز شاهدیم که این اقدام‌های فریبکارانه و مغرضانه در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن و به اصطلاح آزادی می‌داند، در قالب ترسیم کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص)، سر برآورده و موجب اندوه و تأسف مسلمانان، مسیحیان و همه موحدان و انسان‌های آزاده جهان شده است.

ریاست جمهوری فرانسه با اظهارات مغرضانه و حمایت‌های نابخردانه خود از این اقدام‌های ضد حقوق بشری، ضمن ابراز ارادت و دوستی نسبت به صاحبان زور و قدرت صهیونیستی، درصدد تضعیف روحیه تعامل و دوستی و پیوندهای بین پیروان ادیان الهی از جمله مسیحیت و اسلام و از طرفی تخریب شخصیت پیامبر اسلام(ص) و ارائه چهره خشن و متحجر از دین مبین اسلام و مسلمانان است که در پس این اقدام‌ها، اهداف پلیدی در راستای تحقق سیاست‌های جبهه استکبار جهانی و نظام سلطه نهفته است. به یقین سازماندهی این گونه رفتارهای موهن را باید درون اندیشکده‌های صهیونیستی که تاکنون در مصاف با موج بیداری و مقاومت اسلامی عاجز و ناتوان بوده‌اند جست‌وجو کرد. در همین زمینه پیام هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به جوانان فرانسه ضمن اینکه مصادیق عینی رفتار دوگانه امانوئل مکرون را بیش از پیش نمایان می‌سازد از آن‌ها می‌خواهند تا از رئیس‌جمهور خود بپرسند چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟... [اما] تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این ‌باره نوشت باید به زندان برود؟

در چنین احوالی و با توجه به اهمیت این رویداد، ضرورت دارد تا اندیشمندان، فرهیختگان، صاحبان اندیشه و قلم و به ویژه رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما با اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و روشنگری در مقابل این اقدام‌های شوم، افکار عمومی جهانی را از اهداف این توطئه و دشمنی‌های ایادی شیطانی صهیونیسم آگاه کنند و با تبیین مفاهیم حقوق بشری و آزادی بیان و از طرفی با ارتقای معرفت و آگاهی نسبت به اصول و اهداف عالیه دین کامل اسلام و بیان صفات و مشخصه‌های ارزشمند، اسوه حسنه، پیامبر رحمت للعالمین و همچنین با معرفی مشترکات و مؤلفه‌های پیوندی ارزشمند بین ادیان بزرگ اسلام و مسیحیت، در مقابل این گونه ساختارشکنی‌ها و جریان‌های مخرب علیه دین مبین اسلام و مسلمانان و پیامبر خاتم(ص)، اقدام‌های فرهنگی و رسانه‌ای برجسته و مؤثر کرده و اهداف و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را افشا و خنثی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.