این هفته شبکه نمایش، در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم های با مضامین علم و دانش و در بخش صحنه گران به مرور آثار بازیگر نام اشنای کشورمان ابوالفضل پور عرب می پردازد.

مرور فیلم های ابوالفضل پور عرب در شبکه نمایش

به گزارش قدس آنلاین، فیلم های ایرانی و تله فیلم های گلنار، یاد استاد، راه سوم، آنجا که زاه شدم، نشانی لاله ها، نامه های خیس و آینه بغل به ترتیب از شنبه ۱۷ تا جمعه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۳ به روی آنتن می رود.

هر کسی براساس علاقه خود به ژانرهای متنفاوتی گرایش دارد و در این میان هستند کسانی که هدفشان از تماشای فیلم نه تنها تفریح بلکه یادگیری هم است. در این میان شبکه نمایش، در بخش ژانر هفتگی خود به فیلم هایی با مضمون علم و دانش پرداخته است که از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ فیلم‌های ماری کوری-شهامت دانش، مردی که بینهایت را میشناخت، انیشتن و ادینگتون، معجزه گر، تمپل گرندین، ضربه مغزی و جنگ جریان از این شبکه پخش می شود.

در بخش صحنه گران هفته، این شبکه به مرور آثار بازیگر کشورمان ابوالفضل پور عرب می پردازد. فیلم های این بازیگر از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ روی آنتن می رود. عروس، دستهای آلوده، در کمال خونسردی، دو روی سکه، چهره، جوانی و چند میگیری گریه کنی از جمله آثاری هستند که روی آنتن خواهند رفت.

همسر آینده من یک مامور مخفی است، لبخند جیمی، تاجر دوره گرد، تامی کوچولو، موعد مقرر، لونه زنبور و خبر چین فیلم هایی هستند که ساعت ۲۳ از شنبه تا جمعه پخش می شود.

علاقمندان به فیلم های کلاسیک می توانند از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد فیلم های آرزوی مرگ، برادران شیردل، مشعل، مردی با لباس سفید، دیدی کارشناس میشود، سدشکنان و مردی از لارامی را از این شبکه به تماشا بنشینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.