دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از تشکیل تیم کویر خواف خراسان رضوی جهت حضور در لیگ دسته سه فوتبال کشور خبرداد.

کویر خواف نماینده جدید خراسان رضوی در لیگ دسته سه فوتبال کشور

به گزارش قدس آنلاین، محسن حیدری با اعلام خبر آغاز فعالیت تیم دسته سومی خواف اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و همانطور که احسان اصولی در انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی به اعضای مجمع فوتبال استان برنامه داده بود، نگاه هیات فوتبال فقط به مشهد معطوف نخواهد شد و تمام شهرستان‌ها باید دیده شوند.

وی افزود: در مجوعه هیات فوتبال استان چه رییس هیات و چه من، با حضور در شهرستان‌های استان از نزدیک در جریان مشکلات فوتبال شهرستان‌ها قرار گرفتیم. سال دوم در هیات فوتبال خراسان رضوی سال شهرستان‌ها لقب گرفته است، با توجه به شرایط کرونایی قادر به سفر به چند شهرستان نبودیم، اما قطعا تا انتهای سال جاری این مهم انجام خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: موفقیت و فعال بودن تیم‌های شهرستانی در مسابقات کشوری یکی از نگاه‌های ویژه‌ هیات فوتبال خراسان رضوی است.

حیدری خاطرنشان کرد: در رشته فوتسال چند تیم در لیگ‌های کشوری داریم، اما در فوتبال این کمبود احساس می‌شد که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، یک تیم در شهرستان خواف جهت حضور در لیگ دسته سه کشور خریداری شد.

وی یادآور شد: خواف جزو شهرستان‌های فعال خراسان رضوی محسوب می‌شود و یک مجموعه ورزشی با کیفیت نیز در اختیار دارد. مراحل نهایی و اخذ مجوزهای حضور این تیم در لیگ دسته سه انجام گرفته است. امیدواریم با فعالیت این تیم در مسابقات کشوری به توسعه فوتبال استان و شهرستان‌های اطراف خواف کمک شایانی کند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: مراحل تشکیل این تیم آغاز شده و به زودی با اعلام فراخوان، از افراد بومی منطقه تست گرفته خواهد شد. هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید دارد که برای تشکیل هر چه بهتر این تیم از نیروهای بومی همان منطقه استفاده شود. در این مسیر هیات فوتبال شهرستان نقشی جدی خواهد داشت که خوشبختانه مجموعه هیات فوتبال شهرستان عملکرد مناسبی در این زمینه داشته است.

حیدری بیان کرد: لازم است از همکاری‌ شاهرخی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف نیز تشکر کنم که بدون همراهی‌های او این اتفاق مهم شدنی نبود. امیدواریم که روزهای خوبی در انتطار فوتبال شهرستان‌های خراسان باشد،   چرا که وقتی شهرستان‌ها روزهای خوبی داشته باشند، فوتبال خراسان روزهای خوبی خواهد داشت ...

منبع:  ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.