گیلان- مدیر کل زندان های استان گیلان از آزادی ۲۳ نفر از مددجویان غیر عمد باکمک سپاه پاسداران تا پایان آبانماه سال جاری از زندانهای استان گیلان خبر داد.

۲۳ نفر از مددجویان غیر عمد گیلانی باکمک سپاه آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای گیلان ، محمدی اصل با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با نقش آفرینی خود در تمامی صحنه ها از جمله در خط مقدم زندانبانی ۲۳ زندانی جرایم غیر عمد را  تا پایان آبان ماه سال جاری آزادی کرد گفت: در یادواره شهدای گیلان که در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار شد این امر خداپسندانه اتفاق افتاد که این حضور جهادی همچنان ادامه دارد تا شاهد آزادی بیشتری از زندانیان باشیم.

محمدی اصل در ادامه افزود ، سپاه پاسداران همیشه در تمامی مراحل انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه ها حضور داشته و همانطور که شاهد هستیم در زمان شیوع بیماری کرونا با حضور جهادی و تمامِ ظرفیت خود در زندانها با گروه های مختلف برای ضدعفونی و انچه که بتواند در ریشه کنی این بیماری منحوس کمک نماید یاریگر ما بودند.

وی در خصوص شناسایی بهتر ظرفیت ها برای آزادی زندانیان عنوان کرد: تا پایان آبان ماه سال ۹۹ ، مبلغ ۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اخذ گذشت شاکی ، ۴۱۰ میلیون تومان نقدینگی خانواده مددجو و مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار در مراجع قضایی تامین شده که منجر به  آزادی تعداد ۲۵۰ نفر از زندانیان غیر عمد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.