فرماندار خوشاب گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، این شهرستان نیز از این نظر در وضعیت قرمز قرار گرفت.

وضعیت خوشاب خراسان رضوی نیز قرمز شد

به گزارش قدس آنلاین، امان‌الله خدمتگزار افزود: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و برپایی اجتماعات این شهرستان را از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار داده است.

وی ادامه داد: در پی این وضعیت با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان محدودیتهای جدید در خوشاب اعمال شده که  ممنوعیت فعالیت صنوف و  اجتماعات از این جمله است.

فرماندار خوشاب گفت: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت مقررات بهداشتی و خودداری از دورهمی خانوادگی و عدم حضور در اجتماعات به قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک کمک کنند.

وی افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا در مناطق روستایی خوشاب نیز کمیته‌هایی با مشارکت شوراها، دهیاری‌ها، بسیج، روحانیون و خانه‌های بهداشت راه اندازی شده است.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۷۳۸ هزار و ۳۲۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۰ هزار و ۵۸۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۵۴۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.