استاندار خراسان رضوی بر اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان صاحب نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تشکیل شود.

افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید اقناع شود/ لزوم تشکیل کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، محمدصادق معتمدیان از لزوم کنترل هرچه بیشتر محدودیت‌ها گفت و اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به کار گیریم.
استاندار خراسان رضوی بر تشکیل کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان صاحب نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تأکید کرد و یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت روزانه و هفتگی گزارشی از آمار مبتلایان و تحلیل خود را از وضعیت استان ارائه کند.
معتمدیان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و افزود: افکار عمومی باید به نحو کافی در این رابطه اقناع شود و اطلاع رسانی کامل در این خصوص صورت گیرد.
وی اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه را تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: رعایت پروتکل‌ها باید برای مردم تسهیل و در این خصوص باید تیم‌های بازرسی و نظارتی بیشتری تشکیل شود.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جامعه، با ناقضان پروتکل‌ها و متخلفین از دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد خواهد شد.
لازم به ذکر است، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، فرمانداران، روسای کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.