گیلان- استاندار گیلان گفت: دراجرا و اعمال محدودیت های کرونایی فعالیت هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل و یا مختل شود و همه ظرفیت ها در تداوم فعالیت آنها بکار گرفته شود.

اعمال محدودیت های کرونایی نباید منجر به اختلال در تولید شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ، ارسلان زارع در ستاد استانی مقابله با کرونا در محل استانداری با اشاره به سخنان امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه ویروس کرونا نسبت به ماه های نخست جهش یافته و سرعت آن چند برابر شده است، افزود : انتظار است تا مردم، صنوف و گروه های مختلف در اجرای  محدودیت ها همراهی لازم را داشته باشند و  دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از این بیماری را جدی تر مراعات کنند.

وی با بیان اینکه هر زمان که مراعات دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیشتر شده شاهد کاهش بار بیماری و تعداد بسترها در بیمارستان ها بوده ایم، خاطر نشان کرد: اما هرگاه همراهی و همکاری مردم را کمتر داشته ایم شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا و بسترهای ناشی از این بیماری در بیمارستان ها بوده ایم.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به محدودیت ایجاد شده از بیستم آبان برای برخی مشاغل و فعالیت گروه های ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ عصر  گفت: شاهد همکاری نسبتا خوبی در اجرای این محدودیت در رشت هستیم از همه اصناف مشمول این محدودیت ها انتظار داریم که مراعات کرده و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده تجمعات و دورهمی ها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد در انتقال کرونا تاثیرگذار است، خاطر نشان کرد: هدف از محدودیت های ایجاد شده اعلام هشدار برای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است نه اینکه مغازه ای تعطیل شود در مقابل خانواده ها بدون رعایت دستورالعمل ها دورهمی ها برگزار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.