گیلان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب فخب شهر رشت گفت: درحال حاضر چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل با ظرفیت قابل‌توجهی در مدار بهره‌برداری است.

 ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب گیلان در مدار بهره‌برداری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب فاضلاب گیلان ، سید محسن حسینی، با اشاره به وضعیت احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در سطح استان گیلان و سطح شهر رشت اظهار داشت: درحال حاضر چهار تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و منجیل با ظرفیت قابل‌توجهی در مدار بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت دارای ظرفیت ۶۳ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه‌خانه انزلی دارای ظرفیت ‌۲۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، تصفیه‌خانه لاهیجان دارای ظرفیت ۲۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز و تصفیه‌خانه فاضلاب منجیل نیز دارای ظرفیت هزار و ۶۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز است.

حسینی با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صومعه‌سرا با ظرفیت ۶ هزار و ۳۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز در مراحل نهایی فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است گفت: در رابطه با جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت نیز بخش نخست شبکه جمع‌آوری به طول ۵ کیلومتر انجام شد و تکمیل کل شبکه به طول ۳ کیلومتر نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.