رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شاکیان در پرونده آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بخشیده می‌شود که متاسفانه این خیرات عظیم از دید مردم و رسانه ها پنهان مانده است.

بخشش ۱۰۰ میلیاردی برای آزادی زندانیان نیازمند در سال

به گزارش قدس آنلاین، جواد غفاریان طوسی افزود: این ستاد، سالانه در مذاکره با شاکیان محکومان جرایم غیرعمد، زمینه بخشش مقدار قابل توجهی از بدهی محکومان را فراهم کرده است و در ادامه این روند نیز بخش دیگری از بدهیها از سوی مردم، ستاد دیه و تهیه وام بانکی تامین شده است و شاهد آزادی شماری از این زندانیان هستیم.

وی ادامه داد: طی سال ۹۸ و در قالب ۱۷۷ پرونده، شاکیان ۱۱۲ میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۲۶۴ ریال از طلب خود از محکومان مالی را گذشت کرده‌اند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شاکیان، از ابتدای سال ۹۹ تا کنون نیز ۱۱۱ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۱ ریال از طلب خود را در ۱۵۰ پرونده بخشیده‌اند.

غفاریان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار(ع) و یا جشن های ملی و مذهبی برپا می شود و در این راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

وی اضافه کرد: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir هم فراهم است.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.