معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش آتش‌نشانان چندین ایستگاه برای برطرف کردن گاز متصاعد شده از نشت مایع ضدعفونی کننده سطوح در یک مرکز درمانی در مشهد خبر داد.

نشت مایع ضدعفونی‌کننده سطوح در یک مرکز درمانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضایی اظهار کرد: درپی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انتشار گاز متصاعد شده از مایع ضدعفونی‌کننده سطوح در یک مرکز درمانی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه امداد و نجات و پشتیبانی را به همراه خودروهای توربوفن از ایستگاه‌های ۴، ۴۴، ۳و۴۰ به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، نشت گاز متصاعد شده ناشی از خرابی مخزن نگهداری این مایع ضدعفونی‌کننده در پشت بام یکی از طبقات این مرکز درمانی باعث انتشار بوی نامطبوع این مایع ضدعفونی‌کننده سطوح در سایر طبقات و دردسر برای مراجعین و بیماران بستری در این مرکز درمانی شده بود که آتش‌نشانان ضمن نشت‌گیری این مخزن آسیب‌دیده اقدام به تهویه و ایمن‌سازی محیط داخلی این مرکز درمانی با تجهیزات ویژه کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی این سازمان عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از بیماران و مراجعان  آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان ماموریت و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم به متصدیان این مرکز درمانی به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.