سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عدم تصمیم گیری هیئت رئیسه درباره مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا جلسات هفته آینده مجلس با حضور تمامی نمایندگان برگزار می شود.

جلسات مجلس هفته آینده با حضور تمامی نمایندگان برگزار خواهد شد

قدس آنلاین: محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت جلسات علنی مجلس با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی کرونا گفت: ستاد کرونا و هر مرجع دیگری در چارچوب قانون اساسی می‌تواند اقدامات خود را داشته باشند. اما قانون اساسی احکام روشن و مشخصی درباره قوه مقننه دارد و در جلسه گذشته هیئت رئیسه تصمیم گرفته شد تا ساعات جلسات مجلس را محدود کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر محل استقرار نمایندگان تغییراتی داشتیم  و شرایط لازم برای تشکیل برخی از جلسات مجلس به صورت مجازی فراهم شد.

فرهنگی تصریح کرد: در جلسه گذشته هیئت رئیسه مجلس مقرر شد تا کمیسیون ها در فضاهای بزرگتری تشکیل جلسه دهند تا فواصل رعایت شود همچنین کمیسیون ها در ساعات مختلف و متنوعی جلسه داشته باشند تا رعایت پروتکل‌ها بهداشت صورت بگیرد.

نائب رئیس مجلس مسئول رایزنی با ستاد ملی مبارزه با کرونا

وی بیان کرد: هیئت رئیسه یکی از نواب را مامور رایزنی با ستاد ملی کرونا کرده و در حال رایزنی هستیم بر این اساس هیئت رئیسه تصمیم جدیدی برای تغییر در برگزاری جلسات مجلس نگرفته است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود تصمیم جدید ستاد ملی کرونا جلسات مجلس هفته آینده با حضور تمامی نمایندگان برگزار خواهد شد

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.