گیلان- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ضرورت رفع دغدغه‌های اشتغال مناطق محروم رشت گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار حل مشکلات است.

تلاش سپاه برای رفع دغدغه‌های اشتغال مناطق محروم رشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مرکزی رشت ،سرهنگ سیداکبر قاسمی اظهار داشت: دو مجموعه کمیته امداد و سپاه در طول این سال‌ها همواره در کنار هم بوده‌اند و تقویت این هم‌افزایی، موفقیت‌های بیشتری در امر خدمت‌رسانی به‌همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تاثیرات هم‌افزایی بین سپاه و کمیته امداد در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: مشارکت این دو نهاد سبب شد تا هزار واحد مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد در استان ساخته شود و امروز هم برای اشتغال اقشار محروم درحال برنامه‌ریزی و تفاهم هستیم.

قاسمی به ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به مناطق محروم برای ایجاد اشتغال در روستاها و محلات اشاره کرد و گفت: براساس قراردادی که بین سپاه ناحیه  مرکزی رشت و کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان منعقد شد، پرداخت تسهیلات مذکور در دستور کار قرار گرفت که از اقدامات بسیار ارزنده‌ای است و برای هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افراد واجد شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی مذکور ابراز داشت: بر اساس شرایط اعلام شده توسط کمیته امداد این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که سرپرست خانوار، فاقد بیمه و نیازمند و با بازپرداخت ۷ ساله همراه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.