معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با بیان این که کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارهای این شهرستان ذخیره شده است گفت: مردم بابت تهیه اقلام ضروری نگرانی ندشته باشد.

کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای تربت‌حیدریه موجود است

به گزارش قدس آنلاین،  علی رستمی امروز  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان تربت حیدریه با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت توزیع و موجودی کالاهای اساسی در این شهرستان افزود: مردم باید با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره‌سازی و خرید مازاد، ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

وی ادامه داد: تدابیر و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اتخاذ شده است و دولتمردان تمام تلاش و کوشش خود را در این راه به کار گرفته‌اند تا اقلام ضروری با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با بیان این که در صورت همراهی مردم، کالاهای اساسی از جمله برنج، قند، روغن، شکر،  مرغ و روغن را با قیمت مصوب در شهرها و روستاهای شهرستان توزیع خواهیم کرد گفت: با توجه به این که تربت‌حیدریه بازار شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش می‌دهد لازم است میزان سهمیه کالاهای اساسی این منطقه نیز افزایش یابد.

رستمی با اشاره به این که تربت‌حیدریه یکی از بزرگترین باراندازهای دام زنده کشور را در اختیار دارد افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خروج دام را از شهرستان مدیریت و آزاد کنیم تا دامداران و تولیدکنندگان دامی ضمن تامین گوشت مورد نیاز شهرستان، متضرر نیز نشوند.

وی همراهی مردم شهرستان تربت حیدریه در اجرای محدودیت‌های ویژه کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا، مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز در اجرای دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی همکاری مطلوبی دارند و انتظار است با تعطیلی دو هفته‌ای، شاهد قطع زنجیره انتقال و شیوع بیماری کووید ۱۹ در چند روز آینده باشیم.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.