کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:بارش رگباری باران که از عصر چهارشنبه در خراسان رضوی آغاز شده است امروز پنجشنبه شدت گرفته و مناطق بیشتری از استان را فرا می‌گیرد.

بارش رگباری باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: این بارشها در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف رخ می دهد و احتمال  آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون این بارشها در مناطق جنوبی خراسان رضوی گزارش شده است و در مناطق شمالی به صورت خفیف و همراه با پدیده مه بوده است که انتظار داریم امروز در نیمه شمالی فراگیر شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز گذشته تاکنون،  باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی شامل تربت‌جام، تربت‌حیدریه، کاشمر، درگز، فریمان، بجستان، خواف، تایباد و بردسکن باریده است که بیشترین آن در بجستان به میزان یک میلیمتر ثبت شده است.  
آهنگرزاده افزود: بارش باران تا ظهر روز جمعه در خراسان رضوی ادامه دارد و از ظهر روز جمعه با توقف بارشها تا روز یکشنبه هفته آینده بارش نخواهیم داشت اما از عصر یکشنبه شاهد فعال شدن سامانه دیگر بارشی  در استان خواهیم بود.
وی با اشاره به روند افت دمای هوا در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز ۶ درجه کاهش دارد و فردا تغییری نخواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای صفر درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
آهنگرزاده افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.