مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش حضوری در مدارس این استان به دلیل شیوع بیماری کووید۱۹ تا پایان هفته کنونی تعطیل است.

آموزش حضوری در مدارس خراسان رضوی این هفته نیز تعطیل است

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده افزود: بر این اساس از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آذر ماه جاری همانند دو هفته گذشته آموزش درسی به شکل غیرحضوری و از طریق آموزش از راه دور و آموزش مجازی و از طریق شبکه شاد برای دانش‌آموزان خواهد بود.

وی ادامه داد:خدمت‌رسانی به مردم متوقف نخواهد شد و نیروهای اداری در مناطق نارنجی به صورت ۵۰ درصد و در مناطق قرمز با حداقل نیرو در ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هیچ یک از مدارس و آموزشگاه‌های غیر دولتی از این قاعده مستثنی نیستند و در صورت برگزاری کلاس حضوری برخورد لازم با مسوولان آنها انجام خواهد شد.

خدابنده افزود: تمامی مدیران مدارس برای پیگیری استمرار آموزشهای مجازی به نحو مطلوب برنامه ریزی خواهند کرد.

وی روند آموزش از راه دور و مجازی را برای دانش‌آموزان استان خراسان رضوی مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ۴۰ درصد دانش‌آموزان استان فاقد تجهیزات نوین آموزشی هستند اما تلاش شده از طریق طراحی و توزیع درسنامه‌های مختلف، لوح‌های فشرده آموزشی و نیز آموزش تلویزیونی این خلاء پر شود.

طی دو هفته گذشته نیز آموزش حضوری در مدارس استان خراسان رضوی تعطیل بود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش آموز است که این تعداد حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۵ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۴۹ هزار و ۶۹۵ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.