پیشنهاد سردبیر

یک مجموعه آبی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح مجموعه آبی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در افتتاح  استخر باران و مجموعه آبی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: ما در آغاز سال تحصیلی از ۱۲۰۰ کلاس درس بهره‌برداری کردیم. همچنین قصد داریم تا پایان اسفندماه ۵۰۰  کلاس درس دیگر را نیز بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: ۶۹ کلاس درس برای آموزش‌وپرورش استثنایی استان، یک مجموعه آبی و سالن ورزشی در حال بهره‌برداری است. همچنین ۱۴ پروژه و ۷۵ کلاس درس با توجه به نیازهای ویژه استان در دست اجرا است. در همین راستا چند سالن و کانون نیز به بهره‌برداری رسیده است.   این پروژه‌ها با کمک خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس به بهره‌برداری رسیده است.

خدابنده با بیان اینکه «تحقق عدالت آموزشی مقدمه‌ای بر عدالت اجتماعی است و توجه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اهمیت خاصی دارد و در دستور کار آموزش‌وپرورش است»، ادامه داد: در خراسان رضوی حدود ۱۹ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مدارس خاص و عادی مشغول به تحصیل هستند و این امر سبب شد تا تعداد زیادی از این پروژه به این گروه از دانش‌آموزان اختصاص یابد. همچنین مناسب‌سازی فضا و تجهیزات از اولویت‌های آموزش‌وپرورش بوده و در همین راستا در سال ۹۹، ۱۹۵ مدرسه مناسب‌سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: مجموعه آبی در زمینی به مساحت  ۵۹۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آماده بهره‌برداری است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.