تفاهمنامه همکاری در زمینه عفاف و حجاب بین سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی امضا شد.

امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان تبلیغات و جبهه فرهنگی انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، تفاهمنامه همکاری در زمینه عفاف و حجاب بین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب و با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سید رضا موسوی مدیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان و حجت الاسلام صادقی، نماینده تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب استان به امضا رسید.

از جمله تعهدات سازمان تبلیغات در این تفاهمنامه، ایجاد زمینه ارتباط و تعامل کارگروه عفاف و حجاب با کانون‌های فرهنگی، کانون مداحان، هیئات مذهبی و جلسات قرآنی است.

همچنین حمایت از طرح‌های عفاف و حجاب و امر به معروفی تشکل‌های عفاف و حجاب در چارچوب اختیارات سازمان و نیز پیگیری جهت اجرای طرح‌های عفاف و حجاب با استفاده از بودجه‌ها و ظرفیت‌های ملی این سازمان از دیگر تعهدات سازمان تبلیغات است.

برخی تعهدات کارگروه عفاف و حجاب جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب، برنامه ریزی و برگزاری جلسات آموزشی، توجیهی برای مرتبطین مورد تفاهم تبلیغات اسلامی و ارائه محتوای لازم عفاف و حجاب به آنها است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.