عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی از شناسایی دقیق، با سوابق و عکس همه افراد دخیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده خبر داد و این اقدام را «حیرت‌آور» عنوان کرد.

شناسایی دقیق و حیرت آور عاملان ترور شهید فخری زاده /سوابق و تصاویر در دست وزارت اطلاعات است

قدس آنلاین:  جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی در روزنوشت ۲۵ آذر، جلسه اعضای کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی با وزارت اطلاعات را اینگونه شرح داده است: 
 
حدود ۱۲ صحن تعطیل شد، چون نهار همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت وزارت اطلاعات بودیم هماهنگ کردم که با خودرو خودم بروم و آدرس محل جلسه را گرفتم و رفتم. نماز و نهار را خدمت وزیر محترم اطلاعات بودیم و صحبتی هم با آقای علوی داشتم.
 
بعد نهار از حدود ۱/۳۰ تا ۵/۳۰ جلسه بود معاونت‌های مختلف اطلاعات خارجی و ضد جاسوسی و فنی و ضد تروریسم و... گزارش دادند چند فیلم هم از اقدامات وزارت پخش شد.
 
 موضوع شهادت شهید فخری‌زاده هم بررسی شد و تمام جوانب و اطلاعات و افراد دخیل و اقدامات انجام شده شرح داده شد و فیلم و تصاویر هم مستند داشتند تمام افراد دخیل در حادثه را دقیق با سوابق و عکس و مشخصات و ... داشتند کارشان حیرت آور است با این سرعت و این حجم از اطلاعات بعید می‌دانم در هر سازمانی بشود پیدا نمود تقریبا تمام‌زوایای حادثه را دارند نمیدانم چرا اعلام نمی‌کنند شاید دلایلی دارد و منتظر تکمیل اطلاعات هستند کارشان تحسین برانگیز بود انصافا.
 
شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ از سوی تعدادی انسان‌نماهای کوکی هدایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهر فرنگ ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    انسان نماهای کوکی یعنی چی ؟ منظورتون چرا واضح نیست ؟ ربات یا چی ؟