لپ تاپ های ASUS ZenBook و VivoBook با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل راه اندازی شدند.

لپ‌تاپ‌های جدید «ایسوس» با پردازنده نسل ۱۱ اینتل عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت ASUS سری لپ تاپ های ZenBook و VivoBook خود را با جدیدترین نسل پردازنده های اینتل به روز کرده است. این به روز رسانی طیف وسیعی از لپ تاپ‌های سری ZenBook شامل ZenBook Flip S ، ZenBook Flip ۱۳ ، ZenBook ۱۴ ، ZenBook ۱۳ را شامل می‌شود. لپ تاپ‌های به روز شده تحت مجموعه VivoBook شامل VivoBook S۱۵ ، S۱۴ و S۱۳ و VivoBook Flip ۱۴ هستند. درواقع مجموعه ZenBook جزو پیشنهاد برتر ایسوس است.

آرنولد سو ، رئیس بازرگانی ASUS India در بیانیه‌ای گفت: "ما پس از پیروزی در بخش لپ تاپ های قابل تبدیل جدید نازک و سبک ، هدف ما ارائه عملکرد ، قابلیت حمل راحت با عملکردی بی‌نظیر است. طیف گسترده این لپ‌تاپ‌ها با جدیدترین پردازنده‌های ۱۱th Gen Intel همراه با نمایشگر خیره کننده OLED ۴K مجهز شده است.



مشخصات و ویژگی‌های ZenBook Flip S ، ZenBook Flip ۱۳ ، ZenBook ۱۴ ، ZenBook ۱۳

با ZenBook Flip S شروع می‌کنیم ، این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۳ اینچی ۴K UHD NanoEdge با صفحه نمایش OLED و پشتیبانی از HDR بهره می برد. وزن آن فقط ۱ کیلوگرم و ۱۳.۹ میلی متر ضخامت دستگاه است. این دستگاه یک کانورتیبل ۲ در ۱ است که می‌تواند در فاکتورهای مختلف شکلی مورد استفاده قرار گیرد. ZenBook Flip S به پردازنده Core i۷ نسل یازدهم مجهز شده است که با پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe ساخته شده است. این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت RAM داخلی است و فضای ذخیره سازی ۱ ترابایتی SSD را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ ZenBook Flip ۱۳ نیز با قابلیت پشتیبانی از صفحه لمسی و یک مدل قلم قابل تبدیل است. این دستگاه از یک نمایشگر OLED ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن FHD + بهره می برد. در داخل دستگاه ، این دستگاه به Core i۷ - ۱۱۶۵G۷ یا Core i۵ - ۱۱۳۵G۷ SoC همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است. پردازنده گرافیکی Intel Xe یکپارچه وجود دارد و گزینه‌های اتصال در لپ تاپ شامل درگاه USB ۳.۲ Gen۱ ، Thunderbolt ۴ و درگاه HDMI است.

لپ تاپ های ZenBook ۱۴ و ZenBook ۱۳ در ژانویه سال گذشته معرفی شدند. آخرین مدل ها نیز همان زبان طراحی داخلی اما متفاوت را حفظ می‌کنند. نمونه اول با صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD و نوع صفحه لمسی نیز ارائه می شود. همچنین جدیدترین نسل چیپ ست Core i۷ و Core i۵ و یک پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce MX۴۵۰ در آن قرار دارد. این لپ تاپ از یک نمایشگر دارای صفحه لمسی بهره می‌برد. از سوی دیگر ، ZenBook ۱۳ دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی و پردازنده مشابه ZenBook ۱۴ است اما مدل اول به گرافیک Intel Iris Xe مجهز است.



مشخصات و ویژگی‌های VivoBook Flip ۱۴، VivoBook S۱۳ / ۱۴/۱۵، VivoBook Ultra ۱۵/۱۴

لپ تاپ VivoBook Flip ۱۴ یک لپ تاپ لمسی با صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD است. دستگاه توسط یک چیپ ست Core i۵ ۱۱۳۵G۷ نسل ۱۱ مجهز شده است. همچنین اولین کارت گرافیک Intel Iris Xe Max گسسته اینتل را در خود جای داده است. پردازنده و GPU با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD جفت می شوند.

ایسوس لپ تاپ های VivoBook S۱۳، S۱۴، S۱۵ ، خود را با پردازنده های Core i۷ نسل یازدهم به روز کرده است. بقیه سخت افزار و سایر مشخصات مانند همان مدلهای قبلی باقی مانده است. هر سه دستگاه دارای ۸ گیگابایت RAM DDR۴ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هستند. S۱۳ و S۱۴ به Intel Iris Xe مجهز هستند در حالی که S۱۵ به پردازنده گرافیکی Nvidia MX۳۵۰ مجهز شده است.

قیمت لپ تاپ های ASUS ZenBooks و VivoBooks

قیمت لپ تاپ ASUS ZenBook Flip S با ۱،۴۹،۹۹۰ روپیه شروع می‌شود در حالی که قیمت Flip ۱۳ ۹۴،۹۹۰ روپیه است. ZenBook ۱۴ دارای قیمت اولیه ۷۷۹۹۰ روپیه است در حالی که قیمت ZenBook ۱۳ ۷۹،۹۹۰ روپیه است.

قیمت ویو بوک فلیپ ۱۴ در ۵۱،۹۹۰ روپیه تعیین شده است. VivBook S۱۳ ، S۱۴ و S۱۵ به ترتیب از ۶۴۹۹۰ روپیه ، ۶۵۹۹۰ روپیه و ۷۲،۹۹۰ روپیه شروع می‌شود. ASUS VivoBook Ultra ۱۴ از ۵۹،۹۹۰ روپیه شروع می‌شود ، در حالی که VivoBook Ultra ۱۵ از ۴۳،۹۹۰ روپیه خرده فروشی می‌شود. مدل پایه VivoBook Ultra K۱۵ هم از ۴۲،۹۹۰ روپیه شروع می‌شود.

لپ تاپ‌های Asus ZenBook و VivoBook از امروز در سراسر فروشگاه‌های انحصاری ASUS ، Reliance Digital ، Croma ، فروشگاه‌های آفلاین و همچنین Flipkart و Amazon برای خرید در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.