رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: با احسان یک خانواده نیکوکار مشهدی، ۵۰۰ میلیون ریال هزینه مراسم چهلم یک متوفی زمینه آزادی چهار زندانی جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرد.

هزینه مراسم چهلم یک متوفی در مشهد صرف آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد غفاریان توسی افزود: این خانواده مشهدی با صَرف هزینه مراسم چهلم زنده‌یاد عباسعلی بابایی زمینه آزادی این تعداد از زندانیان جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرد که این اقدام خداپسندانه در شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی امروز سبب خوشحالی خانواده‌های آنان شد.
وی با بیان این که مردم نیکوکار خراسان رضوی با وجود شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، همواره گره‌گشای مشکلات یکدیگر بوده‌اند ادامه داد: با توجه به این‌که برای جلوگیری از سرایت و شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم ترحیم و یادبود برای اموات توصیه نمی شود لذا این چنین اقدامات خیر و نیکوکارانه به ترویج این شیوه از احسان در جامعه کمک کرده است.
رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: در یک ماه اخیر نیز ۲ خانواده نیکوکار دیگر با اهدای هزینه مجالس ترحیم اموات خود در آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد شریک شده اند.
غفاریان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار(ع) یا جشن های ملی و مذهبی برپا می شود و در این راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.
وی ادامه داد: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir هم فراهم است.
رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان ارسال کنند.
ستاد دیه خراسان رضوی شمار زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و واجد شرایط آزادی در استان را حدود ۷۵۰ نفر اعلام کرده است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.