مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها گفت: ۲۰۰سری جهیزیه از سوی این مجموعه به نو عروسان مناطق محروم و کم برخوردار مشهد اهدا شد.

اهدا ۲۰۰سری جهیزیه به نوعروسان در مناطق کم برخوردار مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها ، محمد جواد فولاد  در مراسم اهداء ۲۰۰سری جهیزیه  برای نو عروسان کم برخوردار در مهدیه مشهد گفت : بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور  رزمایش جهیزیه تحت عنوان کاروان های سبک زندگی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: ماموریت اصلی این رزمایش ها محرومیت زدایی از نو مزدوجین  کم برخوردار و محروم جامعه می باشد تا  در راستای عمل به سیره زندگی امام علی (ع) ، سبک زندگی ساده را در جامعه توسعه و رونق دهد .

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها تصریح کرد: بنده به عنوان خادم این بنیاد افتخار می کنم که در جهت خدمت به محرومان  و برحسب وظیفه و تکلیف در اطاعت از ولایت با روحیه جهادی با همکاری مردم و خیرین  به افراد کم برخوردار و نیازمند بویژه در شرایط فعلی که این اقشار با مشکلات مختلفی روبرو شده اند، تلاش کنیم.

فولاد افزود: این بنیاد در دومین رزمایش خود  ۲۰۰ سری جهیزیه شامل ۸ قلم کالا؛ اجاق گاز ،بخاری،پتو،سرویس پلاستیک ،سرویس تفلون ،جاروبرقی ،اتو و فرش ۱۲ متری به ارزش هر سری ۸ میلیون تومان به نوعروسان  در مناطق کم برخوردار مشهد  اهدا می کند تا این جوانان بدون دغدغه جهیزیه ، زندگی مشترک خود را اغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.