لپ‌تاپ Mi Notebook Pro ۲۰۲۱ با پردازنده نسل ۱۱ اینتل و سری Ryzen ۵ شرکت AMD راه اندازی می‌شود.

لپ‌تاپ Mi Notebook Pro به زودی با پردازنده‌های Intel و AMD عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی به دلیل گوشی های هوشمند خود بسیار مشهور است ، اما این شرکت در بخش های مختلف فناوری نیز فعالیت می‌کند. دو سال پیش، این شرکت وارد بازار رایانه‌های قابل حمل شد و از آن زمان به روز رسانی‌های سری Mi Notebook خود را ارائه میدهد. در اوایل سال جاری ، این شرکت Mi Notebook Pro ۱۵ ۲۰۲۰ را با پردازنده Intel ۱۰th Gen Comet Lake رونمایی کرد. به نظر می‌رسد اکنون این شرکت در حال آماده سازی مدل جدید Mi Notebook Pro ۲۰۲۱ با پردازنده AMD Ryzen ۵ ۵۶۰۰H و پردازنده مرکزی Intel ۱۱th Gen است.

لپ‌تاپ Mi Notebook Pro ۲۰۲۱ مدل Intel



نوت بوک جدید شیائومی به عنوان "لپ تاپ TIMI" محک زده شد. نسخه اول دارای پردازنده ۱۱th Gen Intel Core i۷-۱۱۳۷۰H با ۴ هسته ، ۸ رشته و یک حافظه پنهان ۱۲MB L۳ است. فرکانس پایه آن ۳.۳۰ گیگاهرتز است اما حداکثر فرکانس آن ۴.۷۸ گیگاهرتز است. این لپ تاپ ویندوز ۱۰ را در GeekBench اجرا کرد و ۱۵۷۲ امتیاز در تک هسته‌ای و ۵،۰۶۵ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای دریافت کرد.



لپ تاپ دوم دارای پردازنده Intel ۱۱th Gen Core i۵-۱۱۳۰۰H است. این دستگاه نمرات به ترتیب ۱۴۳۶ و ۴۹۱۲ را در امتیازات تک هسته و چند هسته‌ای کسب کرد. سرعت پایه ۳.۱۱Ghz و حداکثر آن ۴.۳۸GHz است. دستگاه دارای حافظه نهانگاه ۸M L۳ کوچکتر است و هر دو مدل دارای ۱۶ گیگابایت RAM هستند.

لپ‌تاپ Mi Notebook Pro ۲۰۲۱ مدل AMD



برای کسانی که پردازنده AMD Ryzen را ترجیح می‌دهند، نسخه Ryzen ۵ ۵۶۰۰H با ۶ هسته و ۱۲ Thread وجود دارد. فرکانس پایه ۳.۳۰GHz در حالی که حداکثر فرکانس ۴.۲۴GHz است. RAM هر دو دستگاه ۱۶ گیگابایت و حافظه نهانگاه L۳ ۱۶ مگابایت است.

طبق وبلاگ چینی ITHome ، هر دو مدل در اوایل سال آینده وارد بازار می‌شوند. کاربران می‌توانند حاشیه‌های نازک تر ، صفحه کلید با نور پس زمینه با اندازه کامل ، فضای ذخیره سازی سریع SSD و احتمالاً پردازنده های گرافیکی NVIDIA را داشته باشند. متأسفانه اکنون جزئیات و ویژگی های زیادی شناخته نشده است. با این حال ، نتایج GeekBench نشان می‌دهد که شیائومی در حال انجام آزمایش بر روی مدل های خوبی است. به نظر می‌رسد این شرکت با سری Mi ۱۱ خود ، و هم اکنون با مدل‌های جدید Mi Notebook Pro ، شروع هیجان انگیزی را برای سال ۲۰۲۱ آماده می‌کند.



بر اساس اطلاعات ، ممکن است قیمت جدید Mi Notebook Pro حدود ۱۰۰۰ دلار باشد. با این حال ، نسخه AMD ممکن است کمی دیرتر به بازار برسد و احتمالاً به دلیل ارزان تر بودن محصولات AMD به نسبت Inetl لپ تاپ ارزان تری باشد و باید صبر کرد تا ببینیم شیائومی چه استراتژی برای این لپ تاپ ها خواهد داشت. البته ، ما انتظار داریم این شرکت در طول سال ۲۰۲۱ از دستگاه‌های بیشتری رونمایی کند. درست مانند سال ۲۰۲۰ ، این شرکت ممکن است لپ تاپ‌های بیشتری را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی کند. علاوه بر این ، ما خوشنود هستیم که Xiaomi را در بازار ARM نوت بوک ها در سال ۲۰۲۱ می‌بینیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    اینتلش بهتره
  • محمد ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    لپ تاپ خوبی به نظر میاد