رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص این استان، گفت: مجموع اعتبارات جاری و عمرانی استان ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان بوده که مبلغ یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان آن ( به طور متوسط ۵۸.۷ درصد) تخصیص یافته است.

مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان است

به گزارش قدس آنلاین، رضا جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص این استان، گفت: مجموع اعتبارات جاری و عمرانی خراسان رضوی ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان بوده که مبلغ یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان آن ( به طور متوسط ۵۸.۷ درصد) تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی اعتبارات جاری این استان را ۸۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ، ۶۴۰ میلیارد تومان آن (به طور میانگین ۷۷.۷درصد) تخصیص پیداکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای خراسان رضوی یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان ابلاغ شده که ۶۴۹ میلیارد تومان آن (به طور متوسط ۴۶.۸ درصد) تخصیص پیدا کرده است.

جمشیدی با بیان اینکه از مبلغ ۶۴۹ میلیارد تومان تخصیص یافته، ۲۶۶ میلیارد تومان آن به صورت نقد و مبلغ ۳۸۳ میلیارد تومان دیگر نیز به صورت اسناد خزانه اسلامی با سررسید تاحداکثر ۳ سال است، یاداور شد: اعتبارات عمرانی استانی متشکل از ۳ جزء اصلی ۳ درصد نفت وگاز، سایر اعتبارات استانی و ۰.۲۷ اعتبارات ارزرش افزوده نیز به طور میانگین ۵۲.۷ درصد تخصیص داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی تصریح کرد: اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز ۱۲.۶ درصد، سایر اعتبارات استانی ۷۴.۹ درصد و اعتبارات۰.۲۷ درصد ارزش افزوده نیز ۳۱.۵ درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب طرح‌های ملی استانی شده خراسان رضوی ۱۹۶ میلیارد تومان است که ۴۹.۲ درصد آن تخصیص یافته است، گفت: اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نیز ۳۴۶ میلیارد تومان با میانگین تخصیص ۳۴.۵ درصد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.