خراسان شمالی- رئیس بازرسی کل کشور گفت: بازگرداندن واحدهای تولیدی غیرفعال به چرخه تولید از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی است.

اولویت دستگاه قضا بازگرداندن واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در بازدید از شهرک صنعتی بجنورد و بیدک با اشاره به احصا واحدهای صنعتی تملک شده توسط بانک‌ها اظهار داشت: با بررسی و رفع مشکلات این واحدها باید این واحدها به چرخه تولید کشور بازگردند.

وی افزود: راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی که از چرخه تولید خارج‌شده و یا پایین‌تر از ظرفیت مشغول به کار و فعالیت هستند، از اولویت‌های اصلی قوه قضائیه است.

رئیس بازرسی کل کشور اظهار داشت: مشوق‌هایی مانند امهال بدهی واحدهای صنعتی به بانک‌ها و امور مالیاتی و تأمین اجتماعی توسط دولت در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیز گفت: یکی از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی کمک به احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی غیرفعال و رفع مشکلات واحدهای صنعتی تملک شده توسط بانک‌ها است.

سیاوش وحدت عنوان کرد: در همین راستا  برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده که مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری و بررسی گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.