هادی آزادروح، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزه گفت: درجهت کمک به مسکن روستائیان بیش از ۱۸ هکتار از اراضی ملی واقع در حاشیه ۶ روستای شهرستان فیروزه، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

۱۸ هکتار از اراضی ملی به توسعه مسکن روستایی فیروزه تخصیص داده شد

به گزارش قدس آنلاین و به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، آزادروح عنوان کرد: اگر در محدوده بازنگری و توسعه طرح های هادی روستاها اراضی ملی وجود داشته باشد، با درخواست محترم بنیاد مسکن، بررسی های لازم از لحاظ ممنوعیتهای فنی و قانونی انجام می گردد و درصورت نداشتن مانع قانونی این اراضی جهت توسعه مسکن روستایی واگذار می شود.

وی در ادامه گفت: وظایف ادارات منابع طبیعی در چهار مقوله اساسی و مهم حفاظت، حمایت، توسعه و بهره برداری اراضی ملی خلاصه می گردد که توجه همه جانبه به این وظایف می تواند بستر مناسبی جهت توسعه پایدار و همه جانبه در شهرها و روستاها فراهم آورد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروزه خاطرنشان کرد: لازمه تخصیص اراضی ملی جهت اجرای طرح های زیربنایی و مهم در شهرستان ابتدا حفاظت این اراضی از تصرف و تجاوز سودجویان و سپس تعیین نوع کاربری آنها با توجه به توان اکولوژیکی اراضی می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.