تعمیرات موبایل یکی از رشته های پردرآمد فنی حرفه ای می باشد و در بازار ایران و جهان از مشاغل بسیار پرطرفدار است. این شغل مناسب کلیه علاقه مندان به کار با موبایل و افرادی که دقت و جزئی نگری بالایی دارند مناسب می باشد.

آنچه باید در مورد مهاجرت با مدرک تعمیرات موبایل بدانیم

اگر قصد مهاجرت به خارج از ایران را داشته باشید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که آیا با مدرک تعمیرات موبایل می توان به خارج از ایران مهاجرت کرد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم داشتن مدرک برای مهاجرت به خارج از کشور کافی نبوده و شما می بایست علاوه بر مدرک به زبان کشور مورد نظر نیز تسلط داشته باشید. برخی از کشورها علاوه بر مدرک فنی، مدرک دانشگاهی را نیز برای مهاجرت الزامی کرده اند.

اما باید بگوییم که مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل شرط لازم برای مهاجرت با مدرک تعمیرات موبایل است. بنابراین در صورتی که قصد مهاجرت به عنوان تعمیرکار موبایل را دارید باید پیش از هر اقدامی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ثبت نام نمایید.

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟

همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم بوده و با توجه به کاربردهای بسیار این وسیله کمتر کسی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. پیشرفته شدن موبایل های امروزی تعمیرات این وسیله را بسیار تخصصی کرده است و همین امر باعث شده تا بازار کار این رشته بسیار عالی و تخصصی شود.

در رابطه با بازار کار تعمیرات موبایل باید بگوییم این شغل از جمله مشاغلی است که در تمام کشورها از بازار کار خوبی برخوردار می باشد، بنابراین در صورتی قصد مهاجرت به عنوان تعمیرکار موبایل را دارید به شما اطمینان می دهیم که این شغل از بهترین مشاغل برای مهاجرت است.

آموزش تعمیرات موبایل

برای مهاجرت به عنوان تعمیرکار موبایل شما می بایست مهارت لازم در تعمیر انواع موبایل های اندروید و آیفون را داشته باشید و بتوانید انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در این موبایل ها را عیب یابی و تعمیر نمایید. برای یادگیری تعمیرات موبایل روش های متفاوتی وجود دارد، در صورتی که قصد مهاجرت با مدرک تعمیرات موبایل را دارید، بهترین روش یادگیری شرکت در دوره تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر است زیرا در این روش ضمن یادگیری صفر تا صد تعمیرات موبایل، می توانید مدرک معتبر فنی دریافت کرده و برای دریافت مدرک رسمی تعمیرات موبایل نیز اقدام کرده و به راحتی مهاجرت کنید.

برخی از مهم ترین مهارت هایی که برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل نیاز است عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض قطعات موبایل از قبیل: تاچ، باتری، برد، اسپیکر، دوربین و . . .
  • نقشه خوانی موبایل
  • کار با ابزارهای تعمیرات موبایل
  • جریان کشی موبایل
  • رفع مشکلات سیمکارت
  • رفع مشکلات آنتن دهی، نویز، صدا، میکروفون
  • عیب یابی و تعمیر مدار آنتن، صدا، شارژ، وایفای، بلوتوث
  • رفع مشکلات نرم افزاری موبایل
  • فلش، روت، بوت
  • کار با باکس های تعمیرات موبایل
  • و غیره

چگونه با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل پس از یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل از طریق شرکت در دوره های فنی حرفه ای می بایست نسبت به اقدام مدرک رسمی تعمیرات موبایل اقدام کنید.

مدرک رسمی فنی حرفه ای تعمیرات موبایل یکی از مدارک معتبر برای مهاجرت است. این مدرک قابل ترجمه بوده و به دلیل دارا بودن کد ملی در ۱۸۶ کشور قابل اعتبار است.

بعد از اخذ مدرک رسمی تعمیرات موبایل توصیه می کنیم مدت زمانی را به کار تعمیرات پرداخته و تجربه لازم را برای تعمیر انواع موبایل کسب نمایید. همچنین با زبان کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید اشنا شوید.

نتیجه گیری

اگر قصد مهاجرت با مدرک تعمیرا موبایل را دارید باید پیش از هر اقدامی به یادگیری تعمیرات موبایل بپردازید. در ایران بسیاری از آموزشگاه ها زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و عملی دوره تعمیرات موبایل را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل آماده می نماید.

این آموزشگاه زیر نظر کادری متخصص و در کارگاه های مجهز به آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل پرداخته و دوره تعمیرات موبایل را با به روزترین متدهای دنیا برگزار می نماید.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.