خوزستان _فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به تعجب دنیا از حجم خدمات رسانی به مردم سیل زده، عنوان کرد: بحرانی که شاید در برخی کشورها سالیان سال جبران ناپذیر بود اما در کشور ما وقتی به سالگرد آن نزدیک شدیم مشکلات آن برطرف شده بود.

سیل بی سابقه خدمات رسانی به مردم سیل زده

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن حسن‌زاده  در مراسم تحویل ۳۰ خانه آسیب دیده از سیل ۹۸ و اهداء ۳۰ جهیزیه در شهر الهایی، با بیان اینکه وجود روحیه جهادی از مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی است، اظهار داشت: امروز بسیاری از مؤلفه‌ها به عنوان مؤلفه‌های مظهر قدرت انقلاب و اسلام هستند و همواره موجب عصبانیت، بغض و کینه دشمن می‌شوند؛ یکی از این مؤلفه‌ها وجود روحیه انقلابی، جهادی، بسیجی و مؤمنانه در ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به تعجب دنیا از حجم خدمات رسانی به مردم سیل زده، عنوان کرد: بحرانی که شاید در برخی کشورها سالیان سال جبران ناپذیر بود اما در کشور ما وقتی به سالگرد آن نزدیک شدیم مشکلات آن برطرف شده بود.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: گروه‌های جهادی با همان روحیه بسیجی و مؤمنانه در کشور ما شکل گرفتند و این گروه‌ها در حوادث مختلف حضور پیدا می‌کنند؛ برای آنها مهم نیست که بحران در کدام نقطه از کشور و در چه سطحی است، هرجا احساس کنند که به آن‌ها نیاز است در کم‌ترین زمان ممکن حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با تقدیر از گروه جهادی شهید سید حمید تقوی‌فرد، گفت: گروه جهادی مستقر درشهر الهایی با همراهی شیوخ، مردم و همه آن‌هایی که تلاش برای رفع مشکلات داشتند کارهای بزرگی انجام داده است.

سردار حسن‌زاده  تأکید کرد: استان خوزستان بارها دین خود را به انقلاب و کشور ادا کرده که مهم‌ترین آن دفاع مقدس بود. هرآنچه تلاش برای محرومیت‌زدایی و ایجاد شرایط زندگی بهتر در جای جای این استان شود بازهم کم است.

مشکلات خوزستان به سبب عدم وجود مدیر جهادی است

سردار محمود معین پور، جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان نیز با حضور در این مراسم  با بیان این‌که تنها راه حل مشکلات کشور کار جهادی و انقلابی است، افزود: اگر مسئولان از رئیس جمهور تا استاندار و شهردار انقلابی باشند بدون شک بیشتر مشکلات حل می شود.

سردار معین پور ادامه داد: اگر امروز مشکلاتی در خوزستان می‌بینیم علتش آن است که مسئول جهادی نداریم. جهادی‌ها ناممکن‌ها را شدنی کرده و مشکلات بزرگی را حل می‌کنند.

وی با اشاره به گروه جهادی شهید سید حمید تقوی‌فرد که مستقر در شهر الهایی است، گفت: این گروه جزو معدود گروه‌های است که مدت طولانی در این منطقه مانده و در حال کار کردن است. حدود ۲ سال می شود که این گروه جهادی در منطقه مستقر شده و پروژه های مختلفی را در ساخت خانه های آسیب دیده از سیل و محرومیت زدایی انجام می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.