رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی استان همچنان ممنوع و با جریمه ۵۰۰هزار تومانی مواجه خواهند شد.

 تداوم ممنوعیت ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای نارنجی خراسان رضوی/تردد از طریق کمربندی ها مشکلی ندارد

سرهنگ حمید رضا دهنوی  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی خراسان رضوی همچنان ممنوع و اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در صورتی که خودروی شخصی  با پلاک غیر بومی وارد یک شهر نارنجی شود از طریق دوربین جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای وی ثبت خواهد شد اما اگر شهر نارنجی دارای کمربندی باشد و خودرویی بدون ورود به شهر و از طریق کمربندی عبور کند جریمه ای برای این خودرو ها اعمال نخواهد شد.

سرهنگ دهنوی با بیان اینکه هر ۲۴ساعت یک بار اعمال قانون برای خودروها صورت خواهد گرفت،  افزود: از آن جا که وضعیت شهرها از سوی ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود و ممکن است دچار تغییر شوند نمی توان درباره اعمال قانون برای ورود به یک شهر به طور قاطع اعلام نظر کرد.

وی ادامه داد: تردد خودروها در داخل شهرهای نارنجی  از ساعت ۲۱تا ۴صبح نیز همچنان ممنوع بوده و برای متخلفین از طریق دوربین ها ۲۰۰هزار تومان جریمه منظور خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد:  برای شهرهای زرد نیز تاکنون ابلاغ مکتوبی به ما از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ نشده است و وورود پلاک های غیر بومی و تردد شبانه در این شهر ها مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.