بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه طی دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان شمالی خبر داد.

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه طی دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سالاری در نشست خبری گفت: طی دهه بصیرت و میثاق با ولایت در مرکز استان برنامه محوری برگزار خواهد شد که  برای روز ۱۳ دی ماه  پیگیری ها برای دعوت یک سخنران از خارج استان هستیم.

وی در ارتباط با برنامه های برگزار شده در شهرستان ها نیز ادامه داد: برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در تاریخ ۱۰ دی در راز، ۱۱ دی در اسفراین، ۱۴ دی در گرمه، ۱۵ دی در فاروج، ۱۶ دی در جاجرم، ۱۷ دی در آشخانه و ۱۸ دی ماه در شیروان اجرا می شود.

وی اظهارداشت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، نذر خون، اعزام اکیپ های جهادی به مناطق محروم، رونمایی از کتاب سردار دل ها و سردار غم ها و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی محروم از جمله برنامه هایی است که طی این دهه برگزار می شود.

این مقام مسئول نشست تبیینی شاخص های مکتب های حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه فرهنگی به وقت حاج قاسم، یادواره شهدای ایور، برگزاری نمایشگاه های خیابانی را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.