یزد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: عدم انجام صحیح وظایف قانونی و عدم اقدام به موقع برخی از دستگاه ها در سنوات گذشته، باعث انباشت مشکلات در منطقه حسن آباد شده است.

مشکلات منطقه حسن آباد ناشی از عدم اقدام به موقع برخی از دستگاه ها است

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ،محمدحسین رحیمی زاده اظهار داشت: کاهش مشکلات منطقه حسن آباد یکی از اولویت های مهم اخیر بوده که با دستور مستقیم رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان علاوه بر طرح در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در شورای تأمین شهرستان یزد نیز مطرح گردید و با همت فرماندار یزد، اجرای مصوبات در حال انجام می باشد.

وی نصب دوربین های نظارتی در برخی از مناطق پرحاشیه و دارای مشکلات بیشتر را از جمله راهکارهای اثر گذار در کاهش برخی معضلات دانست و افزود: استفاده از دوربین های نظارتی از جمله راهکار های پیشگیری وضعی و انتظامی است، که با اجرا در این منطقه از برخی از مشکلات کاسته است.

این مقام قضایی، تصریح کرد: ساختمان های نیمه ساز واقع در اراضی متعلق به دولت در منطقه حسن آباد به محلی برای تجمع افراد کارتون خواب و معتاد تبدیل شده است که باید با شناسایی دقیق اراضی دولتی و تعیین تکلیف آنها، این محل ها را از کانون تجمع افراد معتاد و کارتون خواب پاک کرد.

وی انباشت مشکلات در منطقه حسن آباد را ناشی از عدم انجام صحیح وظایف قانونی و عدم اقدام به موقع برخی از دستگاه ها در سنوات گذشته دانست و با تقدیر از ادارات و سازمان‌هایی که اقدامات خوب و مؤثری انجام داده‌اند تأکید کرد: چنانچه سازمان های متولی به وظایف خود به موقع عمل نکنند مشمول دستورالعمل رئیس قوه قضائیه، راجع به ترک فعل مدیران خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.