مدیرعامل شرکت آبفا مشهد گفت: در حالی منابع آبیاری فضای سبز در مشهد به صفر نزدیک می‌شود که این میزان در شهرهای دیگر ۸ تا ۱۰ درصد است.

منابع آبیاری فضای سبز مشهد از محل آب شرب رو به اتمام است

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسماعیلیان اظهار داشت: طی چند سال گذشته اقدامات خوبی با هماهنگی تیم منسجم شهرداری مشهد در حوزه آب انجام شده است.

وی افزود: در حالی که مشهد فضای سبز گسترده و خوبی دارد، اما کمتر از ۱.۵ درصد منابع آبی مصرفی در آبیاری فضاهای سبز آب شرب است که آن نیز در حال نزدیک شدن به صفر است.

مدیرعامل شرکت آبفا مشهد اضافه کرد: در حالی منابع آبیاری فضای سبز در مشهد به صفر نزدیک می‌شود که این میزان در شهرهای دیگر ۸ تا ۱۰ درصد است.

اسماعیلیان با بیان اینکه با محوریت شهرداری مشهد و مشارکت سایر دستگاه‌ها کمیسیونی تحت عنوان مشهد شهر دوست دار آب تشکیل شده افزود: خوشبختانه شهردار مشهد فردی کلان نگر است که به موضوعات از جمله آب به صورت فرابخشی نگاه می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفا مشهد ادامه داد: با همین نگاه است که شهرداری مشهد به حوزه آب و فاضلاب و ساماندهی کشف رود ورود پیدا کرده و درحال احداث یک واحد تصفیه خانه سپتاژ در حاشیه کشف رود با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.