به منظور گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه فرهنگی «غزل ایستادگی» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه بزرگ «غزل ایستادگی» ویژه شهادت سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین، جواد هاشمی؛ مدیر فرهنگی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه فرهنگی «غزل ایستادگی» ویژه کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه شامل دو مسابقه «قهرمان من» ویژه کودکان و مسابقه «رفیق خوشبخت ما» ویژه بزرگسالان است که مخاطبان می‌توانند با توجه به رده‌های سنی خود در یکی از این دو مسابقه شرکت کنند.

مدیر فرهنگی حرم مطهر رضوی مهلت شرکت در این مسابقه را تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نحوه شرکت در مسابقه به دو روش مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی: www.haram.razavi.ir و ارسال پاسخ نامه کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: هدایای این مسابقه شامل ۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۸۸ جایزه فرهنگی ویژه حرم مطهر امام رضا(ع) است و اسامی برندگان و نحوه دریافت جوایز بعد از پایان ایام دهه فجر از طریق سامانه پیامکی مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.