وزیر آموزش و پرورش صبح امروز ۱۶ دی ماه از "مرکز تولید محتوای آموزشی" برای مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مشهد به نام "مرکز یزدجردی" بازدید و با معلمان حاضر در این محل گفتگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش به بازدید مرکز تولید محتوای آموزشی در مشهد رفت

به گزارش قدس آنلاین، محسن حاجی‌میرزایی شب گذشته  به منظور نشست با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی و حضور در چند برنامه دیگر وارد مشهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: "مرکز تولید محتوای آموزشی یزدجردی" با توجه به شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و تبعات آن،  با هدف تولیدات آموزشی در قالب فیلم و دیگر اشکال محتواهای آموزشی فعالیت دارد.  

قاسمعلی خدابنده افزود: این مرکز همچنین در هماهنگی با صدا و سیمای خراسان رضوی اقدام به تولید محتوای آموزشی جهت نمایش و پخش از شبکه استانی سیما برای دانش‌آموزان کرده است.  

وی ادامه داد: مرکز تولید محتوای آموزشی برای مقطع ابتدایی همچنین مرکزی برای همفکری و هم‌اندیشی معلمان در حوزه ابتدایی است لذا وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید امروز خود با معلمان حاضر در این مرکز نیز به بحث و گفتگو نشست.  

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان علاوه بر تولید محتوای آموزشی، با فعالیت ۳۵۰ استودیوی تولید محتوای آموزش مجازی، جایگاه خوبی را در این حوزه در سطح کشور دارد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر یک روزه خود به مشهد از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و مراکز رشد و کارآفرینی نیز بازدید خواهد کرد.  

ارتباط با مدیران منتخب مدارس خراسان رضوی، بازدید از مرکز تولید محتوای آموزش مجازی آموزش و پرورش در مشهد، دیدار و گفتگو با روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی، افتتاح همزمان پروژه‌های آموزشی و پرورشی سردار سلیمانی در استانهای آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خوزستان،  کرمان و خراسان رضوی به صورت متمرکز در مشهد از دیگر برنامه‌های این سفر هستند.  

امضای دو تفاهمنامه میان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد در زمینه توسعه و ترویج سوادآموزی، تهیه تجهیزات نوین آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند و تمدید تفاهمنامه آموزش مفاهیم شاهنامه در مدارس ابتدایی منتخب مشهد از دیگر برنامه‌های حاجی‌ میرزایی در مشهد اعلام شده‌اند.  

استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۳۰ هزار دانش‌آموز معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.