رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اداره آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان رضوی با اهدای بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات به دانش‌آموزان نیازمند استثنایی این استان حرکت ارزنده انجام داده است.

اهدای تجهیزات آموزشی به دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد حسینی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با تقدیر از حرکت ارزنده اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی در اهدای بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات به دانش‌آموزان نیازمند استثنایی این  استان  اظهار کرد: حرکت استان خراسان رضوی در اهدای تجهیزات آموزشی، ورزشی، فرهنگی، توان‌بخشی و معیشتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گامی در جهت عدالت و بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند از این تجهیزات است.

وی افزود: تعلیم‌وتربیت بزرگ‌ترین فرصت ایجاد عدالت است و درصورتی‌که این فرصت برای برخی از دانش‌آموزان نیازمند ایجاد نشود به سمت بی‌عدالتی حرکت کرده‌ایم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه در عصر کرونا تجهیزات هوشمند ارتباطی مهم‌ترین نیاز نظام تعلیم‌وتربیت است اظهار کرد: با تعطیلی مدارس به‌صورت فیزیکی آموزش از بستر فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود و برخی از دانش‌آموزان نیازمند به تجهیزات ارتباطی هوشمند به‌ویژه تبلت جهت اتصال به شبکه شاد دسترسی ندارند.

وی افزود: عدالت آموزشی حکم می‌کند که تمام تلاش خود را برای تأمین این تجهیزات با همت خیرین و نهادها بکار ببندیم و در همین راستا با اعتبار اختصاص‌یافته از سوی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و ادارات کل استان‌ها به‌زودی تجهیزات ارتباطی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.