معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش موثری در کاهش مبتلایان و بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی داشته است.

نقش موثر طرح شهید سلیمانی در کاهش کرونا در خراسان رضوی/کیفیت خدمات افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، شاپور بدیعی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی"مسجد سنگر سلامت" از اواخر آبان با همکاری نیروهای بسیج و سایر ارگان‌ها به اجرا درآمده اظهار داشت: اجرای این طرح گام موثری در کاهش آمار بیماران بستری و سرپایی و کاهش فشار کاری مدافعان سلامت داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مرحله سوم افزایش تعداد بیماران کرونایی، تمامی مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه به طور همزمان به بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمات‌رسانی نمودند تصریح کرد: اجرای این طرح سبب افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران و جلوگیری از ایجاد ازدحام در برخی از مراکز درمانی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات انجام شده آنالیز و میزان خدمات رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی مختلف و تاثیرگذاری در کاهش روز بستری و مرگ و میر بیماران در حال بررسی است گفت: با اجرای این طرح ضمن رفع کاستی‌ها و کمبودها، نسبت به تقویت نقاط قوت نیز اقدام می‌شود تا بتوان به شکل بهتر و با کیفیت‌تری به بیماران خدمات رسانی کرد.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا ضمن قدردانی از همکاری موثر سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان فارابی و بیمارستان‌های نظامی اظهار کرد: مراکز درمانی زیر پوشش این دو نهاد در دوران بحران کرونا نقش موثری در خدمات رسانی به بیماران داشته است که این همکاری‌ها شایسته تقدیر است.

بدیعی با اشاره به اجرای برنامه پزشکی از راه دور در کلان منطقه ۹ آمایشی با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: به منظور ارائه بهتر خدمات، هماهنگی میان حوزه‌های بهداشت و درمان لازم است که برنامه‌ریزی در این زمینه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های فعال در سطح منطقه براساس چک لیست مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بتوان فرایند خدمات به بیماران را به شکل مطلوبی انجام داد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.