سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تبلیغات نامناسبی توسط برخی از مربیان و باشگاه‌داران در فضای مجازی منتشر شده است و به این نتیجه رسیدیم که با متخلفان برخورد جدی صورت بگیرد، حتی برخی از باشگاه‌ها نیز پلمب شده اند.

برخوردبا ورزشکاران متخلف در فضای مجازی/ باشگاه‌داران خراسان رضوی زیر ذره‌بین قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، این روزها فضای مجازی بستر مناسبی برای کسب‌وکار است و افراد زیادی از این طریق درآمد به‌دست می‌آوردند، اما در این میان برخی با سوءاستفاده از تصاویر غیراخلاقی و خارج از شئونات فرهنگ ایرانی اسلامی سعی در جذب مخاطب دارند.

چندی است باشگاه‌های ورزشی و مربیان بدنسازی مشهد با تبلیغات و انتشار تصاویر نامناسب بانوان و تمرینات آن‌ها در فضای مجازی تلاش دارند تا علاوه‌بر افزایش دنبال‌کنندگان خود در فضای مجازی به‌نوعی بازار گرمی کرده و مشتری‌های خود را افزایش دهند.

در این خصوص گفت‌وگویی با سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

فهیمه سروری درباره تصاویر نامناسب منتشر شده از ورزشکاران بانو در فضای مجازی اظهار کرد: با رصد فضای مجازی دریافتیم که تبلیغات نامناسبی توسط برخی از مربیان و باشگاه‌داران در فضای مجازی منتشر شده، بلافاصله بعد از اطلاع این موضوع جلسه تشکیل شد و به این نتیجه رسیدیم که با متخلفان برخورد جدی صورت بگیرد و حتی برخی از باشگاه نیز پلمب شوند.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اخلاقی در اولویت این اداره کل است، ادامه داد: بازرسی باشگاه‌ها تنها به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخواهد بود و مسائل فرهنگی و اخلاقی جزو خط قرمزهای ما حوزه ورزش بانوان است.

وی تصریح کرد: مسئولیت پذیرفتن دشوار است و ما باید پاسخگوی مردم باشیم، قرار بر این شد که دو هیأت همگانی و بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نظارت‌های خود را بر روی فعالیت ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌داران در فضای مجازی تشدید کنند.

سروری تاکید کرد: تعدادی از مربیان، باشگاه داران، مدیر و مؤسس باشگاه‌ها در هیأت بدنسازی و پرورش اندام احضار شدند و برای آن‌ها کمیته انضباطی تشکیل داده شد.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تشکیل کمیته‌ای در این خصوص خبر داد و افزود: حوزه معاونت، ریاست اداره ورزش و جوانان مشهد، مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد، نائب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، رئیس همگانی مشهد و کارشناس حوزه بانوان اعضای این کمیته هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته مقرر شد یک تیم نظارتی تشکیل شود، با توجه به گزارشات که می‌رسد ورود می‌کنیم، در گزارش دوم کارت مربیگری ضبط می‌شود در باشگاه نیز اگر جلوی تخلف گرفته نشود، پلمب می‌شود.

سروری با تأکید به توجه و نظارت ویژه در پارک‌ها و اماکن عمومی عنوان کرد: پارک‌ها و اماکن عمومی نظارت می‌شود، تمام گروه‌های که مجوز و تفکیک جنسیتی دارن فعالیتشان بلامانع است، اگر گروهی اختلاط داشته باشد برخورد قاطع می‌شود، مربی ابتدا تذکر کتبی در صورت تکرار منبع کار خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.