اسامی برندگان پویش «خانه ام هیئت تو» ویژه زوجین توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اعلام شد.

برگزیدگان پویش «خانه ام هیئت تو» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، پویش «خانه ام هیئت تو» از مجموعه برنامه های طرح زندگی به سبک رضوی بود که در ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف تبیین فلسفه وجودی عاشورا در بین زوج های جوان و خانواده ها برگزار شد. طی بررسی هایی انجام شده از سوی داوران، آثار خلاق و مرتبط با موضوع این پویش انتخاب و پس از قرعه کشی برگزیدگان معرفی شدند.

سید امیرحسین رضوی از مشهد برنده کمک هزینه ۳ میلیون تومانی سفر به کربلا شد و سید یاسین عمرانی از تهران، فائزه پاک منش از همدان، علی صحرایی از اصفهان، محمد براتی از نجف آباد، سعیده کاظمی ازکرمان، لیلا حسین پور از تهران و کریم میرزایی از اراک برنده کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی سفر به مشهد مقدس شدند.

همچنین ۲۹ نفر شرکت کننده از شهرهای مختلف کشور برنده جایزه معنوی و متبرک شدند که جوایز این افراد نیز توسط این مرکز به نشانی آنان ارسال خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن راهنما به شماره ۰۵۱۳۸۰۰۸ داخلی ۱۲۸ و ۱۲۹ تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زوج‌های جوان طراحی شده است و به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.