رییس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک نیمه سنگین در مناطق تفرجگاهی به ویژه در محورهای مشهد به چناران و بالعکس و همچنین طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه فقره تصادف جرحی با چهار مصدوم و همچنین دو واژگونی خودرو با ۲ فوتی در جاده‌های خراسان رضوی گزارش شده است.

ترافیک در محورهای ورودی و خروجی مشهد نیمه سنگین است/۶ کشته و زخمی درحوادث جاده‌ای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: ترافیک در مناطق تفرجگاهی به ویژه محورهای مشهد به چناران و طرقبه و شاندیز(و بالعکس) از صبح امروز نیمه سنگین گزارش شده است.

طبق گفته رییس  پلیس راه خراسان رضوی، در آزاد راه شهید شوشتری و محورهای جنوبی مشهد به سمت تربت حیدریه و کاشمر نیز  ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی روز یک شنبه آتی و همچنین تغییر وضعیت کرونایی خراسان رضوی از زرد به آبی که باعث مجاز شدن ترددها در جاده های استان شده است، ترافیک در کلیه محورها پر حجم است که پیش بینی می‌شود این وضعیت تا پایان وقت یکشنبه هم ادامه داشته باشد.

میش‌مست در خصوص حوادث جاده‌ای طی شبانه روز گذشته هم عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سه  فقره تصادف جرحی با چهار مصدوم و همچنین دو واژگونی خودرو با ۲ فوتی در جاده‌های خراسان رضوی گزارش شده است.

رییس  پلیس‌راه خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان در وهله اول پرهیز از سفرهای غیر ضروری است و در صورتی که مجبور به سفر هستند حتما نسبت به رعایت سرعت مجاز، رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه جلویی و بستن کمربند ایمنی برای کلیه سرنشینان خودرو توجه کافی داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.