هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با توقف صدرنشین در مسجد سلیمان، پیروزی نوبرانه ذوب آهن و بازگشت گل گهر سیرجان به کورس مدعیان آغاز شد تا جذابیت‌های رقابت‌های لیگ بیستم تداوم یابد.

نوبرانه ذوب‌آهن، بازگشت ژنرال و گل به خودی آبی‌ها!

در حساس ترین بازی شاگردان محمود فکری با ترکیبی متفاوت و عجیب و غریب به استقبال نفت مسجد سلیمان رفت تا شاید با کسب امتیاز کامل این دیدار موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند، اما تغییر ناگهانی سید حسین حسینی نه تنها به کمک محمود فکری نیامد بلکه سبب شد در شرایطی که استقلال تیم حاکم بر بازی بود با اشتباه کودکانه حسینی، نیمه نخست را با شکست به رختکن برود!

در نیمه نخست بازیکنان مسجد سلیمان مثل تمام بازی‌های قبلی خود مترصد اشتباهات خط دفاع حریف بودند تا با ضد حملات زهردار خود بتوانند قفل دروازه استقلال را باز کنند اما آن‌ها خبر نداشتند در روزی که مدافعان استقلال روز کم اشتباهی را دارند، اشتباه کودکانه سید حسین حسینی آن‌ها را به گل برتری می رساند، حسینی که مدت‌ها نیمکت نشینی استقلال را تجربه کرده بود با این اشتباه بچگانه نشان داد همچنان باید زیر سایه مظاهری لیگ بیستم را ادامه دهد.

نیمه نخست بازی با گل به خودی استقلالی‌ها به سود نفت مسجد سلیمان به اتمام رسید تا در نیمه دوم شاگردان فکری به دنبال جبران اشتباه حسینی باشند، افزایش فشار روی دروازه نفت مسجد سلیمان کاملاً ملموس بود اما کم دقتی ارسلان مطهری و قایدی مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد تا اینکه با تعویض فکری قفل بازی توسط وریا غفوری باز شد؛ بابک مرادی بازیکن تعویضی استقلال در نیمه دوم با ارسالی تماشایی وریا غفوری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا استقلال بازی را به تساوی بکشاند، اما شدت حملات استقلال همچنان ادامه داشت تا تماشاچیان تلویزیونی این بازی شاهد اصابت سه گانه توپ توسط استقلالی‌ها به دیرک دروازه نفت مسجد سلیمان باشند، البته در آن سو بازیکنان نفت مسجد سلیمان نیز چند بار دروازه استقلال را با خطر مواجه کردند اما در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا طلسم پیروز نشدن محمود فکری در روزی که می‌توانست برنده بازی باشد، برابر مجتبی حسینی تداوم یابد.

بالاخره رحمان برد

دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی قائمشهر در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

در ثانیه ۱۷ ضربه دارکو بیدوف مهاجم ذوبی‌ها در محوطه ۶ قدم وارد دروازه میرزازاد شد تا شاگردان رضایی با یک گل زود هنگام از حریفشان پیش بیفتند. سه دقیقه بعد سانتر زمینی هافبک نساجی و ضربه نظری وارد دروازه یوسف بهزادی شد تا نساجی به سرعت گل خورده را جبران کند و بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود. در دقیقه ۲۷ سانتر ذوبی‌ها روی دروازه نساجی به علی دشتی رسید و پاس او به عبدالله حسینی و ضربه این مدافع، گل دوم ذوب‌آهن را رقم زد.در دقیقه ۴۵ مجتبی حق دوست پس از خطا و کشیدن پیراهن بازیکن نساجی با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد که با اعتراض شدید رحمان رضایی همراه شد و بازی دقایقی متوقف شد.

پس از ادامه اعتراضات سرمربی ذوب‌آهن در نهایت داور او را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.در دقیقه ۵۰ شوت حسن نجفی در میانه راه به ایوب کلانتری رسید و این بازیکن توانست گل دوم نساجی را به ثمر برساند تا بازی باز هم به تساوی برسد.در دقیقه ۵۵ سانتر فرشاد محمدی مهر و شوت رو پای میلاد جهانی وارد دروازه نساجی شد تا شاگردان رضایی باز هم از میزبانشان پیش بیفتند.در ادامه هر دو تیم حملات و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یکدیگر داشتند که بی‌حاصل بود تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

شاکری به داد قلعه نویی رسید

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر سایپا با یک گل به برتری رسید.در دقیقه ٧۵، روی یک ضربه ایستگاهی، احمدرضا زنده‌روح توپ را روی دروازه سایپا ارسال کرد و یونس شاکری با یک ضربه سر تک گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ٧١ این دیدار، رضا علیاری درون محوطه جریمه گل‌گهر نقش بر زمین شد و داور این صحنه را شبیه‌سازی تشخیص داد و با کارت زرد او را جریمه کرد و این بازیکن به خاطر دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.