یک کارشناس دینی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه ساز ظهور دولت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور دولت حضرت مهدی(عج) است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباس فرازی نیا گفت: خداوند که بشر را خلق کرده، ۱۲۴ هزار پیامبر را برای هدایت او مبعوث کرده است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ عده ای از پیامبران الهی پیروی کردند و در جبهه حق قرار گرفتند و عده ای هم با نافرمانی از دستورات خداوند در زمره فرعونیان، نمرودیان، بنی امیه، بنی عباس و... قرار گرفتند.

این کارشناس دینی ابراز کرد: خداوند ۱۴۰۰ سال پیش با مبعوث کردن خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) قانون اساسی ابدی برای هدایت بشری به نام قرآن را بر قلب آن حضرت نازل کرد و مکتب اسلام بر اساس دو عنصر تعلیم و تربیت بنا شد.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام در طول ۲۳ سال توسط پیامبر گرامی اسلام به مسلمانان حاضر در مکه و مدینه آموزش داده شد ولی از همان ابتدا دشمنان اسلام بر علیه پیامبر(ص) و یارانش توطئه می کردند.

حجت الاسلام فرازی نیا افزود: از جمله توطئه های دشمن علیه پیامبر(ص) و مسلمانان قصد ترور پیامبر(ص)، محاصره اقتصادی مسلمانان در شعب ابیطالب و بسیاری از اذیت و آزارهای دیگر بود. ولی اراده خداوند بر این قرار گرفته بود که دین اسلام را یاری کند.

وی ابراز کرد: یکی از توطئه های دشمن ایجاد انحراف در دین مبین اسلام بود که اوج آن را ۵۰ سال بعد از رحلت رسول خدا(ص) در حادثه کربلا و به شهادت رسیدن سیدالشهدا(ع) مشاهده می کنیم.

سخنران حرم رضوی عنوان کرد: افرادی که در سال ۶۱ هجری در مقابل سیدالشهدا(ع) ایستادند کسانی بودند که حق را شناخته بودند ولی به آن پایبند نبودند و امام حسین(ع) در این زمان به بهره مندی از عناصر منطق و استدلال، حماسه و ایثار و احساس و عاطفه نهضت خونین عاشورا را راه اندازی کردند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و تحقق حکومت عدل جهانی دانست و اظهار کرد: این انقلاب رژیم ستم شاهی پهلوی را از بین برد و با رهبری و هدایت ولایت فقیه احکام الهی را در این سرزمین جاری کرد.

حجت الاسلام فرازی نیا بیان کرد: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل(ره) انفجار نور بود ولی امت اسلام به رهبری ولایت فقیه در انتظار رویت خورشید وجود حجت بن الحسن عسکری(عج) هستند و تا آن زمان مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت های زمان را ادامه خواهند داد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.